مصاحبه آرشیو خبر ها
داشتن کونته ما را به موفقیت رساند ، باید جوانان را آموزش داد

داشتن کونته ما را به موفقیت رساند ، باید جوانان را آموزش داد

جوزپه ماروتا ، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس در مصاحبه امروز خود درباره وضعیت باشگاه یوونتوس ، بازیکنان و آموزش جوانان ایتالیایی گفـت :

" وقتی که شما در یک تیم حضور دارید در واقع بخشی از یک جامعه هستید و باید از قوانین آن تبعیت کنید . در نتیجه در این مجموعه قربانی کردن حریفان خصوصیت اصلی و ضروری است که بدون آن نتایج و موفقیت بدست نمی آید "

قهرمانی ؟

" هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نیست ، اما ما اکنون برتری خوبی نسبت به حریف داریم اما باز هم 6 بازی دیگر باقی مانده پس هنوز چیزی تمام نشده "

" سه فصل را بصورت جهشی پشت سر گذاشتیم و پیشرفت کردیم که در این مدت متحمل مشکلات و سختی هایی شدیم اما به لطف داشتن رهبری مانند کونته ما قادر به نگه داشتن خودمان در صدر و ماندن در آنجا بودیم "

" فصل هایی که در تمامی آن ها سختی زیادی را تحمل کردیم اما با کمک مربی خوبمان و بازیکنان پر تلاشمان موفق بودیم و به بسیاری از آنچه که می خواستیم دست یافتیم "

زوج توز - یورنته و 31 گل ...

" آن ها دو بازیکن بسیار مهم برای ما هستند و فکر می کنم که هر دو شایسته حضور در جام جهانی باشند "

ورزرشگاه یوونتوس ..

" ورزشگاه یوونتوس نمونه ای برای دیگران است . بساری از ورزشگاه های تیم های ایتالیایی مانند کلیساهای بزرگ و قدیمی هستند و تنها در طول بازی استفاده می شوند "

" ورزشگاه ما هر روز باز و قابل استفا ده است و در روزهای مسابقه تنها میزبان تماشاگران نیست بلکه جایی برای ساعت ها با در کنار هم بودن و تفریح است "

" بحث در مورد یوونتوس و یاشگاه داری می تواند در کلاس درس و دانشگاه هم یک موضوع مهم باشد اما در دانشگا ها اکنون جای مناسبی برای صحبت در این مورد نیست . رهبران و مدیران هم باید یک احساس مسئولیت نسبت به جوانان جامعه داشته باشند "

" در مورد بسیاری از فرزندان و جوانان ما این وجود داد ، ابتدا امیدوار هستیم که هر کدام به یک حرفه ای در فوتبال ایتالیا تبدیل شوند اما در انتها از هر صد نفر ، تنها 3 نفر موفق می شوند "

" بنابراین ما می خواهیم برای اولین بار در ایتالیا این کار را انجام دهیم و تفاوت ایجاد کنیم . در هر یک از دبیرستان های ما در کنار تحصیل ، فعالیت های ورزشی را هم ادامه می دهند و در نهایت طبق برنامه ما و زیر نظر بازیکنان ما تحصیل می کنند "

قهرمانان بزرگ ...

" برای من پله و مارادونا بودند . این در حالی است که فرگوسن هم به عنوان یک مربی وجود دارد . نه تنها برای آنچه که بدست آورده ، بلکه بخاطر دوره کاملی که گذراند و اینکه همیشه در بالاترین حد قرار داشت "

مدیریت ؟

" دانش از تجربه بدست می آید و تجربه از اشتباهات . پس قبل از اینکه شما چیزی را یاد بگیرید ، اشتباه خواهید کرد . البته مهارت نیز مهم است اما انگیزه ، فروتنی ، اهمیت دادن به انسان ها و علاقه داشتن به پیشرفت مهم ترین چیزها هستند و من تصور می کنم که این راز موفقیت است "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: